BAZA WIEDZY

AUDYT MARKETINGOWY

 

O wiele łatwiej podejmować decyzje kiedy znamy swoje mocne i słabe strony, podobnie wygląda kwestia zarządzania firmą.

Świadomość szans, ale i błędów jakie wkradły się do funkcjonowania Twojego biznesu pozwala wybrać najkorzystniejszy kierunek do jego rozwoju. W tym celu powstał audyt marketingowy …

PAREZENTACJA MULTIMEDIALNA

 Dobrze przygotowana prezentacja  pomoże w pozyskaniu klienta, będzie kreować pożądany wizerunek, ułatwi przemowę i wzmocni przekaz …

WIZUALNE WSPARCIE SPRZEDAŻY 

 Na przestrzeni kilku ostatnich lat potrzeba sesji zdjęciowych w biznesie radykalnie wzrosła. To wynik działań marketingowych w sieci …

PORTRETY BIZNESOWE

W wirtualnym świecie większe zaufanie zyskuje marka, za którą stoi „żywy człowiek”. Wystąpienie przed obiektywem  wywołuje niepotrzebny stres …

ANIMACJE

Dlaczego warto zainwestować w animacje? Obraz, zwłaszcza ruchomy, łatwiej i szybciej „przemawia” do odbiorcy. Do tego przemyślana strategia i…