Przyciągająca uwagę i wykorzystująca przewagę konkurencyjną marki. Dobrze przygotowana prezentacja to narzędzie, które pomoże w pozyskaniu klienta, będzie kreować pożądany wizerunek, ułatwi przemowę i wzmocni przekaz.
Do stworzenia skutecznej prezentacji warto określić:
Dlaczego warto zainwestować w animacje? Obraz, szczególnie ten ruchomy, łatwiej i szybciej „przemawia” do odbiorcy.
Do tego przemyślana strategia i ciekawy koncept przynoszą dużo większą skuteczność w komunikacji marki.
Wykorzystując potencjał animacji możemy:
wyróżnić się na tle konkurencji,
łatwo przyciągnąć uwagę odbiorcy,
w prosty sposób przekazać trudne treści, np. z wykorzystaniem infografiki,
efektownie zaprezentować produkt/usługę, historię firmy, zespół pracowników, profil działalności czy wspomóc rekrutację itp.,
wspierać działania SEO.
Przemyślana strategia:
Na rynku istnieje wiele możliwości i narzędzi do produkcji animacji. By była ona wyjątkowa, warto poświęcić jej trochę czasu – opracować strategię przekazu.
krok pierwszy – określ grupę docelową,
krok drugi – wybierz cel animacji, wpisujący się w strategię marki,
wybierz mocne strony produktu / usługi / marki,
unikaj „lania wody”, liczy się konkret,
pomyśl o zaangażowaniu „pierwiastka ludzkiego”, który buduje autentyczność, skraca dystans do odbiorcy – może do animacji warto dołączyć dźwięk z głosem prezesa?
warto opracować wiodącego bohatera animacji, charakterystyczny element, czy pierwiastek humorystyczny, który wyróżni markę i wzbudzi sympatię widzów,
zadbaj o oryginalną formę – może to być gra planszowa, infografika, ruchome zdjęcia, animowane filmiki, prezentacje multimedialne itp.
Jak kreatywnie zaprezentować kadrę?
Agencja Brand365 specjalizuje się w skutecznych marketingowo animacjach.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaDowiedz się więcej.