SKUTECZNA PREZENTACJA MULTIMEDIALNA – CZYLI JAKA?

Przyciągająca uwagę i wykorzystująca przewagę konkurencyjną marki. Dobrze przygotowana prezentacja to narzędzie,
które pomoże w pozyskaniu klienta, będzie kreować pożądany wizerunek, ułatwi przemowę i wzmocni przekaz.

Do stworzenia skutecznej prezentacji warto określić:

  • gdzie będziemy ją wykorzystywać?
  • jaki jest jej cel?
  • kim jest docelowy odbiorca?
  • jaki powinien być czas prezentacji?
  • najważniejsze punkty, które muszą się w niej znaleźć,
  • grafikę, zdjęcia, video, dźwięk – jeśli mamy wytyczne w odniesieniu do marki, jeśli nie, zdajmy się na profesjonalistę, który doradzi i zaproponuje składowe.

W czym  prezentacja może pomóc? 

  • poprowadzi nas podczas prowadzenia szkolenia/przemowy z okazji X-lecia firmy/prezentacji produktowej dla klienta,
  • wizualnie wzbogaci nasz ustny przekaz, wzmocni go, tym samym ułatwi przysfajanie wiedzy uczestnikom spotkania,
  • w atrakcyjnej formie zaprezentuje wszelkie analizy, statystyki,
  • pozwoli stworzyć ciekawą wizytówkę firmy, skutecznie podkreślimy fachowość, nowoczesność usług/produktu i samej marki,
  • sprawi, że nasi odbiorcy zapamiętają markę i przekaz,
  • wyróżni nas spośród konkurencji, w ciekawy sposób przedstawi przewagę konkurencyjną firmy

Gdzie możemy wykorzystać prezentację?

  • na konferencjach biznesowych, szkoleniach, sympozjach,
  • na targach,
  • w spotkaniach z pracowniakmi w celu usprawnienia organizacji pracy,
  • w Internecie jako materiał promocyjno-informacyjny,
  • podczas spotkań biznesowych z klientem, sponsorem, partnerem,
  • podczas imprez firmowych,
  • w miejscach publicznych jako reklama na monitorach LED – m.in. autobusy miejskie, urzędy, itp.

Agencja Brand365 specjalizuje się w produkcji prezentacji multimedialnych.

Chętnie przygotujemy coś dla Ciebie. 

Jesteś zainteresowany?