Przyciągająca uwagę i wykorzystująca przewagę konkurencyjną marki. Dobrze przygotowana prezentacja to narzędzie, które pomoże w pozyskaniu klienta, będzie kreować pożądany wizerunek, ułatwi przemowę i wzmocni przekaz.
Do stworzenia skutecznej prezentacji warto określić:
gdzie będziemy ją wykorzystywać?
jaki jest jej cel?
kim jest docelowy odbiorca?
jaki powinien być czas prezentacji?
najważniejsze punkty, które muszą się w niej znaleźć,
grafikę, zdjęcia, video, dźwięk – jeśli mamy wytyczne w odniesieniu do marki, jeśli nie, zdajmy się na profesjonalistę, który doradzi i zaproponuje składowe.
W czym prezentacja może pomóc?
poprowadzi nas podczas prowadzenia szkolenia/przemowy z okazji X-lecia firmy/prezentacji produktowej dla klienta,
wizualnie wzbogaci nasz ustny przekaz, wzmocni go, tym samym ułatwi przysfajanie wiedzy uczestnikom spotkania,
w atrakcyjnej formie zaprezentuje wszelkie analizy, statystyki,
pozwoli stworzyć ciekawą wizytówkę firmy, skutecznie podkreślimy fachowość, nowoczesność usług/produktu i samej marki,
sprawi, że nasi odbiorcy zapamiętają markę i przekaz,
wyróżni nas spośród konkurencji, w ciekawy sposób przedstawi przewagę konkurencyjną firmy
Gdzie możemy wykorzystać prezentację?
na konferencjach biznesowych, szkoleniach, sympozjach,
na targach,
w spotkaniach z pracowniakmi w celu usprawnienia organizacji pracy,
w Internecie jako materiał promocyjno-informacyjny,
podczas spotkań biznesowych z klientem, sponsorem, partnerem,
podczas imprez firmowych,
w miejscach publicznych jako reklama na monitorach LED – m.in. autobusy miejskie, urzędy, itp.
Agencja Brand365 specjalizuje się w produkcji prezentacji multimedialnych.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaDowiedz się więcej.